به همت بسیج سازندگی سپاه فتح انجام شد؛ 

برگزاری نشست بصیرت افزایی امامان روستا در یاسوج + ( تصاویر )

نشست بصیرت افزایی ، جهادتبیین و برنامه ریزی برای حضور حداکثری در انتخابات آتی ریاست جمهوری و همچنین برگزاری باشکوه جشن عید ولایت و امامت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ رضایی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی و روحانیو ن وامامان روستا در محل بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
کد خبر: ۹۶۰۷۸۹۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح در این نشست ضمن تقدیر از خدمات شایسته امامان روستا در جهت ارتقای سطح فرهنگی،  اجتماعی و  اقتصادی ، اظهار داشت: امامان روستا منشاء خیر و تسهیل نمودن مشکلات مختلف در روستاها هستند و هر جا که روحانیت حضور داشته مشکلات نیز کاهش یافته است. 
سرهنگ حسن رضایی ادامه داد : روحانیون مستقر در روستاها علاوه بر فعالیت های فرهنگی و تربیتی ، در زمینه اقتصادی نیز فعالیت دارند و این اقدامات موجب شده تا تبعیت پذیری مردم از جامعه روحانیت در جامعه افزایش یابد. 

مسئول حرکت های فرهنگی و جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج سازندگی نیز با تقدیر از امامن روستا به جهت اقدامات فرهنگی و تربیتی صورت گرفته در مناطق روستایی استان ، هدف از تشکیل این نشست را بصیرت افزایی ، جهادتبیین و برنامه ریزی جهت دعوت از مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات آتی ریاست جمهوری و همچنین هماهنگی جهت برگزاری باشکوه جشن عید ولایت و امامت اعلام کرد و گفت: عید غدیر خم از اعیاد مهم مسلمان و شیعیان و تثبیت کننده ولایت اهل بیت (ع) است لذا در همین راستا می طلبد که امامان روستا با تشریح و تبیین اهمیت این عید بزرگ زمینه را برای برپایی هر چه باشکوه تر این روز مهم فراهم آورند. 
حجت الاسلام حرمت کیش با اشاره به در پیش بودن دو رویداد مهم دینی و سیاسی در تقویم جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: عید غدیر خم و انتخابات ریاست جمهوری دو رویداد بزرگ دینی و سیاسی در پیش رو است و می طلبد که امامان روستا با بیان اهمیت آنها ، مردم را به حضور باشکوه و حداکثری در برگزاری این دو رویداد مهم دعوت کنند. 

گفتنی است در این نشست سند غدیر مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل امامان روستا قرار گرفت. 

 

برگزاری نشست بصیرت افزایی امامان روستا در یاسوج + ( تصاویر )برگزاری نشست بصیرت افزایی امامان روستا در یاسوج + ( تصاویر )برگزاری نشست بصیرت افزایی امامان روستا در یاسوج + ( تصاویر )

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار